۱) علاقه زیاد به ویدئو کنفرانس
۵۶ درصد از CFO (Chief Financial Officer، مدیران ارشد مالی) برای کاهش سفر در کنفرانس های ویدئویی سرمایهگذاری میکنند. به همین خاطر و مدیریت هزینهها با مزیت صرفهجویی در وقت، ما احتمالاً شاهد پذیرش بیشتر از شرکتهای بزرگ و کوچک خواهیم بود.
۲) هزینهها را کاهش دهید
شرکتهایی که از کنفرانس های ویدئویی استفاده میکنند، هزینههای سفرشان ۳۰٪ کاهش مییابد. با صرف هزینه سفر (شامل سوخت، خودرو یا اجاره خودرو، سفر هوایی و غیره) شرکتها میتوانند مقدار قابلتوجهی پول را ذخیره کنند و همچنان ارتباطات خود را حفظ کنند.
۳) ارتباط بهتر
اثرگذاری ارتباطات ویدئویی تا ۹۳٪ بیشتر از ارتباطات غیرکلامی است. همه ما شنیدهایم که زبان بدن برای گفتگو چقدر اثرگذار است. توسط ویدئو کنفرانس شرکتها میتوانند کارایی جلسه را بهبود بخشند و از ایجاد اختلال در ارتباطات جلوگیری کنند.
۴) پیدا کردن استعدادها و بهکارگیری نیرو
۶۶ درصد از کارجویان در طول مصاحبه از ویدئو استفاده میکنند. برای هر دو گروه HR و کارجویان، ویدئو یکراه آسان برای دیدار با چهره به چهره ارائه میدهد.
۵) کارمندان شادتر
بررسی Global Telework نشان داد که ۵۵٪ از پاسخدهندگان آرزو داشتند که توانایی کار از راه دور را داشته باشند. راهحلهای ویدئو کنفرانس یک روش برای کارکنان برای کار کردن از هر جا بدون از دست دادن جلسات و یا از بین بردن همکاری است.
۶) نیروی کار متعهد
۱۳٪ از کارمندان جهان نسبت به کار خود احساس تعهد دارند. این به ما میگوید که آینده همکاری کسبوکار وابسته به سازمانهایی است که برای یک ارتباط دیجیتالی مستمر سرمایهگذاری دارند و در این مسیر کنفرانس ویدئویی آنهم از طریق تلفن همراه بهتر این تعهد و همبستگی میان کارکنان را به وجود میآورد.
۷) بهبود فروش
۷۴٪ از بازاریابان B2C و ۹۲٪ از بازاریابان B2B استفاده از ویدیو را در تلاشهای بازاریابی خود بسیار مؤثر میدانند. راهحلهای ویدئویی برای نشان دادن محصولات خود بدون مراجعه حضوری که منجر به افزایش فروش ارائه میشود.