مالکیت تجهیزات و خریداری ملزومات علاوه بر پرهزینه بودن تهیه آن‌ها، سبب ایجاد هزینه برای کارکنان فنی سازمان‌ها و کسب‌وکارها جهت نگهداری آن‌ها خواهد بود. چراکه مسئولین فنی و شبکه سازمان‌ها می‌بایست علاوه بر اختصاص وقت برای امور روزمره خود، زمانی را برای بررسی و رفع ایرادات احتمالی دستگاه‌هایی که به‌طور کامل با آن‌ها آشنا نیستند صرف نمایند و یا بعضاً سازمان را مجبور به استخدام افراد و گروهی جهت نگهداری  تجهیزات و امور مربوط به می‌نماید؛ که مجدداً سبب ایجاد هزینه اضافی برای سازمان می‌شود.

7e54391684

استفاده از سرویس این امکان را می‌دهد تا مسئولان و افراد سازمان‌ها کمترین درگیری را با دستگاه‌ها و تجهیزات داشته و از صرف زمان و هزینه برای نگهداری تجهیزات و انجام امور مربوط به آن، رها شوند. بدین ترتیب پشتیبان و مسئولین ارائه‌دهنده سرویس که دوره‌ها و آموزش‌های لازم را در این خصوص دیده‌اند به‌صورت دقیق در صورت بروز مشکل، به حل‌وفصل آن خواهند پرداخت.

!USE IT, BUT DON’T BUY IT

مزیت دیگر استفاده از سرویس به‌جای خرید تجهیزات به‌روز بودن همیشگی برای مصرف‌کنندگان می‌باشد. بدین ترتیب که با خرید تجهیزات بعد از گذشت زمان آن تکنولوژی کهنه خواهد شد و یا ممکن است در تهیه و پشتیبانی قطعات در شرایط مختلف (همچون تحریم‌ها) با اشکال مواجه شوند، لذا این امر سازمان‌ها را مجبور به کنار گذاشتن تجهیزات گران‌قیمت خواهد نمود. ولیکن استفاده از سرویس این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت عدم نیاز در هر زمان و به‌راحتی سرویس را کنسل و یا در صورت به‌روز  شدن تکنولوژی به‌سادگی بتوان از مزایای آن بهره‌مند شد.